زیتون

خداحافظ - سلام

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ

اپلیکیشن اینستا رو پاک کردم به هزار و یک دلیل و مهم ترین دلیلش، دیدگاه تصویر محور و به دور از تعمقی که داشت کم کم بخشی از وجودم می شد.

اپ توییتر رو هم پاک کردم تا دوباره برگردم به سیاست قدیمیِ به من چه کی کجا رفت و چی کار کرد و مهم تر از همه از سیاست زدگیش خودم رو نجات دادم.

منتظر روزی ام که بتونم یه جایگزین برای تلگرام پیدا کنم و تماااام! 

با خیال آسوده بگم من پاکم! 

حس ناب این روزهای دوری از همهمه شبکه های شلخته اجتماعی رو دوست دارم و پناه اوردم به زیتون عزیز، همدم روزهای خوب... 

۹۶/۰۱/۲۱
مریم حدادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی