زیتون

نارنجی

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ب.ظ
بهار
​​
راه‌ش را گم کرد،
سر از پاییز درآورد.

*برای روزهای کوتاه پاییز، روزهایی که هیچ وقت نه من با آن ها دوست شدم نه آن ها با من...
**به احترام بهار، تمام قد ایستاده ام به انتظار...
***به انتظار بهار...
۹۲/۱۰/۰۷
مریم حدادی

نظرات  (۱)

۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۵۴ مامان محمدطه
شوخی کردم خواهرم...میگما اگه راست میگی تو وبلاگت یه بخش باز کن برا آموزش آشپزی..قضاهای ساده و راحت..برای اونهایی که یه کم بلند نیستن..البته مدیونی اگه فکر کنی منظورم خودم هستا!!!!!!
پاسخ:
:* 
ای بابا! دست پخت من که تعریفی نداره. شما باید کلاس کدبانوگری بذاری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی